6 sep. 2011

Höst och bokat!!!!


Jag älskar mitt jobb! I dag var jag på utflykt till skogen med 8 fyra-åringar, "Batmangruppen". Vi har 22 barn på avdelning Rönnen 8 st 4 åringar och 14 st 5 åringar och på tisdagar går bara 4 åringarna iväg. Timmen innan vi gick öste regnet ner men när vi gick sken solen så vackert genom träden,,, Men det är en annan kyligare luft nu. Härligt även om jag egentligen inte gillar höst.... Att få vara ute i naturen med goa barn på arbetstid känns fantastiskt.

~*~ BOKAT ~*~  väntar man in i det längsta så blir det billigt....

På torsdag åker Sofie och jag på en "mor och dotter" resa. Det ska bli fantastiskt skönt att bara få umgås med Sofie en hel vecka. Jag var med mina stora tjejer varsin gång också. Jag tror Emma var 11 år (Fuerteventura) och Sandra var 12 år (Lanzarote). Det är en förmån att få ha möjlighet att kunna göra detta och jag är tacksam för det. jag vet att många inte alls har den möjligheten. Till er som uppvaktade mig på min 40 årsdag (det var väl nyss?!?!) med resecheckar så är de slut nu :) Tack!

Vi ska bo på blue village Atlantica Aegean och åker med Fritidsresor. Jag har varit på Rhodos i Grekland 3 gånger innan men nu är det 7 år sedan och jag har aldrig varit i Kolombia innan utan i Rhodos stad, Faliraki och Kalithea. Spännande med ny plats..

Jag la till 500 kr på priset så fick vi en egen jacuzzi på vår terass. Det känns lyxigt :)


egna Jacuzzin syns på terassen

Hotellet ser fint ut och ligger precis vid stranden. Hoppas det blir bra! Det kan inte bli annat när man har ett så trevligt resesällskap :)

Här kan du läsa om hotellet:
http://www.fritidsresor.se/resa/grekland/rhodos/kolymbia/blue-village-atlantica-aegean-park/

eller se en film :)


Fler filmer från Kolymbia, Grekland hos Fritidsresor


- Postat i farten med min iPhone

1 kommentar: