23 sep. 2011

gillar bio...


Jag gillar att gå på bio, det har väl knappasgt undgått någon som läser här. Nu var det ett tag sen jag, mannen och sonen var. Vi såg Bilar 2 (cars),,, Nu är jag sugen på att se Friends with Benefits. Nån som sett den?

Den handlar om en ung kvinnlig headhunter i New York övertygar en potentiell manlig rekrytering att lämna sitt jobb i San Francisco för att tacka ja till ett jobb i The Big Apple. Trots en ömsesidig attraktion inser de båda att de representerar allt som de båda har sprungit ifrån när det gäller relationer, och bestämmer sig för att bara vara vänner... med förmåner. Det är ett perfekt arrangemang, tills de inser att det inte fungerar och att det inte finns någon relation som inte har förpliktelser.

Skådespelare:

Justin Timberlake, Patricia Clarkson, Mila Kunis, m.fl.


Sönerna vill se Smurfarna och jag har inte sett den sista Harry Potter heller,,,

--------


Fredagsmys = i dag kebabpizza till lillsonen och blandad skaldjurssallad till mig. Det var gott!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad kul att du hittade till min blogg igen el bloggar :) jag är inne varje dag på din blogg jag är tyvärr dålig på att kommentera!
    5 envisa kilo kvar nu sen e jag i mål :)
    Du har ju varit super duktig!

    Kram Sandra
    http://mot56kilo.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Friends with benefits är riktigt bra, till och med sambon gillade den ;)

    SvaraRadera