1 sep. 2011

Dagarna går,,,

Dagarna går fort nu...och folk frågar varför jag inte skriver. I måndags direkt efter jobbet var jag på vatten zumba på Atlantis igen. Så skönt!

I går efter jobbet åkte jag och Josef direkt på simskola. Han har inte gått på det innan- Det var bröstsim 1 på Rosenlundsbadet och han fixade det galant :) Var med på allt och gjorde som läraren sa utan att busa. Det man aldrig innan,,,, Efter simskolan hämtade vi Adam och hans kompis Gustav på kill-dansen. Det var första gången för terminen.

När jag släppt av barn och barnvakt hemma åkte jag tillbaka till stan och tog en "fika" på en liten krog med mina kollegor :)  Vi är fem stycken som arbetar på min avdelning och vi skulle höra Kay Pollack på Jönköpings teater. Temat var: Att välja glädjen,,,,, Han var väldigt bra och sa en massa intressanta saker. Han var rolig med och drog roliga exempel!

"Du kan inte ändra på andra människor Den enda du kan ändra på är dig själv och ditt synsätt på andra människor... Då kan möjligtvis saker hända med de andra..."

I dag var det också föreläsning efter jobbet. Natur och teknik. Intressant men på ett annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar