30 sep. 2011

Brittsommar! och minnen

Vilket härligt väder!! Så underbart :) I dag har jag och barnen varit och träffat Magdalena och Malin. Så goa tjejer som jag lärde känna via Linda. Så kul att hålla kontakten. Vi tittade på gamla foto och skrattade. Magdalena hade brev och kort som Linda skrivit för mer än 20 år sedan.... Att prata minnen och skratta och torka en tår emellanåt kändes härligt.

Linda satt i sin himmel och log :) Det kände vi,,,,


Magdalena bjöd på kladdkaka och grädde och en fantastiskt god äppelpaj. Jag tog en liten bit paj med grädde till. Jag fick receptet och ska göra den snart!

På tal om nått helt annat vägde jag mig idag och den senaste veckan har jag gått ner 0,7 kg. Det känns OK.

Nu ska jag packa mina scrapsaker för i morgon blir det Vätterscrappen hela långa dagen :)

1 kommentar:

  1. Ha en trevlig morgondag. Roligt att du och Lindas vänner träffs och minns.Det är viktigt.
    Du får pyssla för mig med. Jag hade tänkt åka på pysseldag här i Umeå men har fått feber så det blir sängen Kram

    SvaraRadera