24 sep. 2011

Bakar aldrig längre...

Jag är inte pigg i dag, hängig och seg. Josef vaknade kl 6:15 idag ... när vi INTE behövde gå upp. Eller mannen skulle upp för han jobbar kl 10-15 i dag, men han behövde inte upp SÅ TIDIGT.

Min barn tycker att jag ALDRIG bakar längre... Det stämmer. När jag inte är sugen på något sött alls blir det inte att jag bakar. Så idag ville Josef göra blåbärspaj och det gjorde vi, eller halva med äpplen och halva med blåbär. Smulpaj. Det passade bra för min dotter Sandra och hennes Alexander kom hit på fika :) Hon var brun för hon har precis kommit från en vecka i Turkiet.


Min lille hjälpreda rev ner mjölet från bänken.
Jag är glad att det hamnade på rätt håll ;)
Nu har Josef och jag varit ute i trädgården en stund han hoppade studsmatta och lekte och jag tittade på. Nu ligger vi i soffan (min idé!) och ser på SCOOBY-DOO och sjöodjurets förbannelse. En film där inget är tecknat mer än just scooby doo hunden. Lite läskig är den allt,,,

1 kommentar:

  1. haha Scooby gillar jag :) Så söt han är i sin hatt!!

    Ha en bra kväll / Mini

    SvaraRadera