27 sep. 2011

Badat

I dag är det exakt en månad sen vi var på rosenlundsbadet med kusinerna så det var dags igen. Medan Josef var på simskolan simmade jag och Adam några hundra meter. Sen var vi tre i äventyrsbadet i många timmar. Vi hade riktigt roligt :) Det finns inget roligare eller viktigare än att ha roligt tillsammans med sina barn. Jag försöker att inte glömma det i vardagen!

När vi kommit hem var vi riktigt hungriga och slängde vi i oss middagen. Sen var vi trötta...

Nu ser jag på House med en sovande tonårsdotter bredvid mig på soffan :)


Snyggt med guldskärp och polisbricka ;)

- Postat i farten med min iPhone

2 kommentarer:

  1. Så sant!! Beundrar er som jobbar med barn och sen tar hand om era egna barn hemma. // mini

    SvaraRadera
  2. I min värld finns det inte på kartan att hinna med en tur till badhuset i flera timmar mitt i veckan, men det är ju härligt att ni gör det!

    SvaraRadera