5 mars 2011

Wätterscrappen

I dag har jag varit på en stor scrap-träff, Wätterscrappen, annordnad av Angelica på Hildas rum. Hildas är en jättebra pysselaffär och de säljer även på Internet. Kika in! De har en blogg med http://hildasrum.blogspot.com/

Jag har gjort 3 lay outer och 1 kort idag. Sen har jag testat på att göra blommor av melitta påsar och att stämlpa och distressmåla. KUL!

Min vän Emma när hon visar hur man gör fina blommor av kaffefilter




Blommorna är färgade med spraymist och distressfärg. Sticklers glitterlim på sist.


Min vita blomma

TACK ALLA TREVLIGA TJEJER DAG!!

2 kommentarer:

  1. Fina!! Ser ut som Primas blommor Är det en pearl i mitten? Sån där halv?

    SvaraRadera
  2. Jamen visst var det en härlig dag!
    Hade själv tänkt pröva de där blommorna men nu sattsade jag på mina alster istället.

    Tycker det är så himla kul att Vätterscrappen fortsätter- nu är det väl snart en tradition va?! Hahaha
    HA en go dag!
    Kram Ida

    SvaraRadera