26 mars 2011

VI ska ha husvagn! ;)

NU är det klart. Vi har köpt en husvagn! En ADRIA Altea 542 PK. Jag är så glad och nöjd. efter att ha tittat på begagnat markanden några månader och insett att en husvagn med våningsäng i ena änden och fast dubbelsäng i andra ände och en bäddbar sittgrupp i mitten inte är lätt att hitta (om man inte vill ge nästa lika mycket som för en NY), så köpte vi en helt ny.

Den levereras lagom tills vi ska ställa upp den på Gullbrannagårdens säsongscamping. Så underbart ska det bli! En sommar på Gullbranna igen. Vi är lyckligt lottade och jag är tacksam att jag och min familj är friska och får denna möjlighet. Man ska inte ta något förgivet har jag lärt mig :(

En lite 360 film om vagnen  HÄR:


och så en massa bilder .......


svart kyl..


 STOR kyl!!!











Visst är den fin??

6 kommentarer:

  1. Jättefin Maria! Nu blir jag avis. Vi sålde våran förra våren. Men skulle vara mysigt med en igen. Men vi får nog vänta några år. Är ju inte precis gratis o vara ute o campa!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint det ser ut. Inte aundsjuk bara så du vet ;-) . Kram Christina

    SvaraRadera
  3. KUL! glad för er skull
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Oj vad fin! och bra med plast.

    Mini

    SvaraRadera
  5. Men ååååh så härligt!!
    Och vilken frihet!:)

    Massvis med kramar!

    SvaraRadera