9 mars 2011

Vardag och bild 10


Vardag, onsdag, mitt i veckan Ja, det är det! Jag började kl 7 idag och det var en FANTASTISKT vacker morgon med en stor orange sol som gick upp. Sedan strålade solen på förmiddagen. När jag slutade för dagen var det grått och regnade,,, och nu virvlar det stora blöta snöflingor. Hm, riktigt vårväder med andra ord!! Jag försöker tänka positivt! Njuta av vardagslivet,,,, en fika med den sötaste lillsonen som finns ;) Tacksam för det jag har.

Josef lyckades övertala mig att köpa ett paket päron split på Konsum när vi gick hem. Vi fikade och tittade i nya IKEA Family som kommit. jag fick kaffe och 3 st punsch kottar. Adam och Sofie åkte till sin pappa nu ons-sön (fast sofie är här nu ändå och grejar) så nu är vi en LITEN FAMILJ hela helgen.

10:e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll. En gammal bild på Sofie och Josef. Sofie är 10 år ungefär och han 4 månader.  Min dotter Sofie är otroligt SNÄLL! Hjälper mig alltid när jag ber henne och är väldigt tacksam när hon får något. Hon är genom snäll på något sätt. Vet inte riktigt vem hon ärvt det av...



Nästa bild,,, är,,,, Någon du kan berätta allt för. Den är svår!

Vad tycker ni om vädret? Är det vår nu tro? Vi håller på och sommarplanerar för fullt. Spännande saker på gång!

2 kommentarer:

  1. Nej, den är inte svår. Det finns bara en man kan berätta allt för och det är Gud. Däremot är det svårare att visa det på bild :)
    Kram
    Anne S.

    SvaraRadera
  2. Ja, din dotter Sofie är verkligen en jättesnäll och go tjej! :-) Tror att hon har ärvt den egenskapen av sin minst lika snälla mamma!

    kram Linda

    SvaraRadera