22 mars 2011

Vår!

Vilken underbar vårdag! Vi har haft sol och 10 plusgrader. Att ha mitt jobb då är härlig! Vi åt mellanmål ute. Det har vi gjort flera gånger redan i år.

Efter jobbet åkte jag ner en snabb sväng på stan. (Mannen var hemma tidigt och hade tagit hem pojkarna och höll på med maten) Det var så härligt att gå där på stan i vårsolen och se alla fina vårkläder. Men NEJ jag sparar pengar :) Men jag var inne på KICKS och tänkte köpa min favorit parfym CLEAN Warm cotton. Den låg 3:a på dofttoppen. Den är helt underbar!! Jag har gjort slut på en flaska och så mycket komplimanger jag fått om ATT luktar gott har jag aldrig fått med någon annan parfym. Till och med en 9-årig pojke (Adams kompis) sa - Oj, vad du luktar gott när han hoppade in i vår bil :) Det säger väl en hel del!!??

Jag köpte i alla fall ingen parfym heller. Har "hintat" om att jag gärna vill ha en sån här, men jag fick ingen i jul och inte på alla hjärtans dag heller. Jag fortsätter att hoppas...



I kväll ska jag sjunga. Det har jag längtat efter!!

Jag är inte hungrig eller sugen på sött alls efter en vecka med LCHF kost. Otroligt! Mätt och nöjd och så PIGG!! Kan man verkligen gå ner genom att äta så här??



Det funkar så bra på mig i alla fall!

3 kommentarer:

  1. ja man kan gå ner med LCHF! jag har kört det ett tag nu och gisses vad mycket god mat vi äter här hemma nu! gör ris, pasta, potatis till barnen men hoppar över det själv =)

    Det bästa är att man tappar sötsuget!

    SvaraRadera
  2. Verkligen jätteroligt att du mår bra Maria!
    Det är bara att fortsätta för snart börjar kilona rasa... Och om det går snabbt eller långsamt spelar ingen roll för det är så lätt att äta LCHF eftersom man inte längre längtar efter det som man inte ska äta....

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hejsan Maria!
    Familjen & jag är inne på att hyra husvagn i sommar, men då är min fråga (kan inget om detta) måste man boka i förtid platser på campingar, eller kan man bara åka & ställa sig??

    SvaraRadera