7 mars 2011

Utflykt och Me and I


I dag fick jag vadderat kuvert i posten. Jag väntar inte på något så jag var tvungen att slita upp det direkt! *nyfiken* Det var en siden påsen och ett litet brev,,, i påsen var detta jättefina halsband från Me & I. Jag blev så glad!!! TACK Me and i och tack Josefin, min säljare och vän, som rekommenderat mig att få det fina halsbandet.


I dag skulle jag och Josef på en utflykt med min vän Kamilla och hennes son Noah. Till Monkey town! Jag gillar verkligen inte det stället men vad gör man inte för barnens skull ..... Hm, det är stängt på måndagar fick vi erfara... vi åkte till biblioteket och läste och lånade böcker i stället. Mycket trevligt! Sen åkte vi till Espresso House på A6 där de har en liknande "lekställning" som det finns på Monkey Town. Pojkarna hade kul där en timme medan vi mammor drack gott kaffe :) Tack för en trevlig eftermiddag!!

Jag har suttit och scrappat i kväll uppe vid mitt stora pysselbord. Samtidigt som mannen och sonen såg på HV där. jag gjorde 2 st LO samtidigt. 2 likadana...en på Josef och en på Adam. Bild kommer i morn eller något :) Men lägger upp en bild på den tredje och sista LO jag gjorde i helgen. Sofie när hon "bara" var 9 år och vi är ute hos Linda i Brandstorp och fikar. Kul att scrappa gamla kort!!!


Nån som orkade läsa änd hit?? Nu ser jag för en gångs skull på familjen annorlunda. Oj, säger jag bara!! Fem barn på 17 år som jag har är ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar