2 mars 2011

Underbart soligt ute,,,men,,,

En underbart solig dag är det utanför fönstret. Men Josef och jag får stanna inne. Han har gräslig hosta och en massa snor som rinner och feber. Jag har knappt sovit i natt för jag fick ont i magen. Så här ligger vi på soffan.... så trötta båda två Men jag njuter av solen som skiner in genom de smutsiga fönstren :)


Njuter även av de fina tulpaner som mannen köpte när han storhandlade igår. Ja på tal om att handla föresten skrattade Adam och jag åt hur fullt kylskåpet var igår, när vi kom hem. Vi behöver inte vara hungriga på ett tag :)



Vi är 5 personer i familjen 2 vuxna, en snart 15 årig tjej, en kille snart 9 och en kill som är drygt fyra. Det ser fullt ut men räcker 1-1,5 vecka. Sen ska vi ha en familj på mat på söndag med om alla är friska.

2 kommentarer:

  1. Oj vad fina blommor och mycket mat Vi har ingen sol i skåneland

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ja då blir kyl och frys lätt fulla när man är så många i familjen. Vi är 6 nu tillfälligt i våran familj så jag vet vad du pratar om :)

    SvaraRadera