30 mars 2011

Tänker på Linda och hennes pojkar...

I dag jobbade jag kl 7-13. Dei gick bra. Jag fick faktiskt sova i natt vilket jag inte trodde. Efter jobbet tog jag med alla fem barnen och gick på lunchbuffé på vår favoritrestaurang CHILI THAI Jag har tänkt så mycket på att Linda inte finns mer i dag... hennes pojkar har henne inte kvar :(  För bara 17 månader sedan väntade hon sin minsta pojk och de hade köpt ett hus. Allt i livet gick bra och så kom cancern,,, Vi vet inget om i morgon!

Därför gick vi och åt en vanligt onsdag nu när Emma är hemma från Växjö och Sandra inte började jobba förrän kl 15. Ett hål i plånboken blev det, men det var det värt.

Fina bilder fick jag med :) jag ska bli bättre på att verkigen framkalla kort och jag ska göra en fotbok som handlar om 2011 har jag bestämt. Försöka vara med på lite bilder själv också även om det tar emot.


Emma, Josef, Sandra, Sofie och Adam

Tokiga ungar!

De åt och åt :)
Mina flickor Emma och Sandra är födda i november 1989, Sofie i augusti 1996, Adam i maj 2002 och Josef i december 2006. Jag har fått barn på 80 -talet, 90-talet och 2000-talet Grymt!

4 kommentarer:

  1. Jag minns inte hur jag halkade in på Lindas blogg men det var iaf väldigt länge sen. Nyss satt jag och läste igenom en massa gamla inlägg från när hon väntade William och sitter med tårarna i ögonen och ser på alla fina bilder, katterna, barnen, badbilder och recept.
    Så levande och varm hon var :)
    Mina tankar har hela dagen gått till hennes barn, man, familjer och vänner som är kvar.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder på dina barn.
    Ja du gjorde helt rätt, tycker jag, som en helt vanlig vardag förgyllde tillvaron för dig & dina barn med restaurangbesök.
    Det är så sant det du skriver att vi vet inget om morgondagen.
    Det är IDAG...eller rättare sagt NU som gäller.
    Idag har tankarna gått till Lindas familj.
    Hade svårt att sova inatt p g a tankarna på Linda och vad hon gått igenom(trots att jag inte kände henne).
    Jag hittade Lindas blogg då jag var inne på Vimmelmammans blogg och så hittade jag din blogg då jag var inne på Lindas blogg.
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Åhh, jag har oxå tänkt på henne och henns familj hela natten och dagen... De gör mej sååå ont:-(
    Livet förändras verkligen så fort:-(
    Bra att du gjorde en sån fin dag för barnen. Jag har oxå bara njutit och gossat med mina älskade pojkar!
    Kramar K

    SvaraRadera
  4. " kommer inte lägga bilderna någonstans" .................!!!!

    SvaraRadera