27 mars 2011

Sjungit och tänker på LINDA!

I eftermiddag har jag varit och sjungit i Bankeryd med kören "Livslust" som jag är med i. Det var så roligt! Att sjunga ger verkligen energi :) hela tiden när vi sjöng tänkte jag på min vän Linda. hon mår inte alls bra nu. När vi övade fick jag ett sms från henne.... som hennes man Lars fått hjälpa till att skriva färdigt. Det känns så tråkigt. Jag är så ledsen och orolig att det inte ska vända denna gången. Jag vill inte att hennes kropp ska förlora kampen mot cancern!!!!!!!

Nyss kom mina stora barn hem från sin pappa. Sofie som ALDRIG är sjuk har visst haft över 39 graders feber ända sedan i fredags och väldigt hosta. Hoppas det inte är influensa,,, Hon brukar aldrig vara sjuk men när hon väl blir det blir hon riktigt sjuk.


Adam var direkt ute i blåsten och kylan och provkörde sin nya cykel medan snöflingorna virvlade i luften... Ja snö! Sommartider hej hej sommartider...

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Ja, nu har jag hittat ännu en blogg att följa,nämligen den här.
    Tycker jag sett dig på en sajt för länge sedan (7ehimlen) men det är kanske fel.
    Hur som helst, önskar dig allt gott.

    SvaraRadera
  2. Hittade hit via Lindas blogg och även jag ber en bön för henne. Har läst lite nu av det du skriver och jag tycker om det så jag kommer nog tillbaka. :)

    SvaraRadera