6 mars 2011

Little Yellow House kit klubb

Min hatt den har 3 kanter... Adam önskade sig en Michael Jackson hatt i julklapp. Han fick det!! och en svart cool hatt med :) Så glad var han!

Jag handlar mycket av mitt material hos Hildas rum, den enda scrapbooking butik i Jönköping som är något att ha ;). Jag är med i kit klubbar till och från. Litte Yellow House är en sån. Man får hem ett paket i månaden. Marie som driver den var så snäll och skickade snabbt så jag kunde hämta ut mitt paket innan träffen i lördag. Lay outen ovan är gjord med papper från setet och det lär bli fler. Så fina papper!!



Papper:Crate paper - School Spirit "Pep Rally"
Crate paper - School Spirit "Chemistry"
Studio Calico - Elementary "Harper´s Rule"
We R Memory Keepers - Twirl Die-cut paper
We R Memory Keepers - Twirl "Bow Ties"
Jillibean Soup - Old Cabbage Stew "Diced tomatoes"
1 ark vardera av Bazill Basics; Kraft, Hummingbird
1 ark av American Crafts CS Melon


Dekorationer:Creativ Imaginations Birthday Bliss Buttons
Basic Grey Pyrus Clips (2 st)
Jenni Bowlin Star Banner Stickers
Jillibean Soup Alphabeans
Doodlebug Alpha Stickers Swimmingpool
Turkost band

I deras blogg kan du se mer vad deras DT designer har gjort av kitet! http://littleyellowhousekits.blogspot.com/

4 kommentarer:

  1. Ja, det blev några stämplar... det är en last jag har- vill liksom bara ha dem för att de är vackra. Helknäppt!

    Du får gärna beställa två ljus. Så roligt!
    Jag fick göra en liten specialare till Anita... hade bara ett 20 cm ljus vid tillfället...

    Kan 20 cm funka? Dem tar jag 50 kr st för & 25 cm tar jag 60 kr för.

    Hör av Dig så fixar jag det gärna!
    Jag är nog lättast att nås på FB.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Superfin layout Maria!! Och bra att kitet kom fram i tid. Jag vet ju själv hur det är när man gärna vill ha med sig ngt man beställt på träff...

    SvaraRadera
  3. Superfint! Är oxå jättesugen på att börja scrappa, måste bara hitta tiden;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Hej Maria:)
    Min svägerska Angelica har en sida där hon också lägger upp sina alster.
    www.kortmakeri.se
    Sist tipsade hon om nån tidning som skulle vara himla bra!
    Ha en fin måndag!
    Kram Malin

    SvaraRadera