15 mars 2011

Ledig dag!!! ?

Solen flödar in på den LEDIGA lillsonen

Ledig dag, men INTE för mig.. mannen och lillsonen är LEDIGA idag. Så skönt för dem. Adam får gå direkt hem ifrån skolan och behöver inte vara på fritids. Jag däremot fick gå till jobbet kl 7:30 och slutar 15:30 (har rast nu). Men det gör inget :) för jag har ju världens bästa jobb. Solen sken kl 6:10 så jag trodde jag försovit mig så ljust var det,,,, Snart är det vår eller vad tror ni?

Josef och Adam, lillsonen och sonen, kommer till mitt jobb vid 14 tiden då den "lediga pappan" ska till tandläkare. Kul! De gillar att få hälsa på här en stund men oftast blir det på kvällstid. I eftermiddag ska vi grilla pinnbröd på förskolans gård. Solen skiner och det är runt nollan, så jätteskönt väder!!

I kväll ska dottern Sofie och jag på bio. Hur många lingon finns det i skogen. Det ska bli roligt!

HA EN SKÖN EFTERMIDDAG ALLIHOP!

1 kommentar: