25 mars 2011

kl 19 till LINDA

Klockan 19 i dag är vi många, som på vårt eget sätt, sänder energi till min fina vän Linda, en småbansmamma med cancer . En del tänker på henne, en del sänder energi och jag knäpper mina händer och ber. Mitt hjärta rörs när jag tänker på att, min ödmjuka, fantastiska vän lider och har ont. Cabcer har härjat länge i hennes kropp nu. Nu är smärtan och andningen (syresättningen) riktigt jobbig. Jag är med kl 19 i dag för att jag hoppas Linda kan känna lite av alla böner och all energi!

Var med du också!!!





En fin låt om ett hjärta som rörs...

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas att Linda känner all energi som skickas till henne. Kram Christina

    SvaraRadera
  2. Tänker på henne !
    Mini

    SvaraRadera
  3. Linda finns alltid mina tankar <3

    SvaraRadera
  4. Tänker massor massor på Linda!!!!!

    Stor varm kram
    Mindi

    SvaraRadera