25 mars 2011

Helg!

Nu är det HELG Så skönt! Jag har köpt mig ett par fina vår skor idag :) så fina och otroligt sköna. Solen skiner och snön är borta HÄRLIGT!

I går kväll var jag på skolans gym (jobbets) med en av mina kollegor. Det var roligt men SÅ otränad jag är. Jag cyklade och tränade knäna och armarna. Det var väldigt skönt efteråt.

Sen åkte mannen, Josef, Adam och jag till Sportsons nattrea och köpte en cykel till Adam. han var så glad :) En SODA mountain bike med 21 växlar. Jag tycker gott det kunde räckt med 7 växlar och en hedelig cresent med fotbroms MEN i storlek 24 tum fanns det bara 21 växlade... den är fin och sonen lycklig så det blir bra.





I kväll kommer dottern Sandra och hennes pojkvän Alexander hem till oss på mat. Ska göra kycklinggryta och ris tror jag. Och nått gott till efterätt. Jag är INTE sötsugen alls efter 9 dagar med LCHF kost. Har inte vägt mig än... Jag ska vänta tills det gått 2 veckor.

Ha en bra fredag alla vänner! Lämna gärna en liten kommentar när du varit här, så jag ser vilka som kikar in!!

2 kommentarer:

  1. Snygga skor. Jag saknar verkligen att inte kunna ha snygga skor .Pgr av mina ryggskador måste jag ha samma modell jämnt med samma passform. Men jag gläds åt andras skoinköp.
    Hoppas du får en fin helg Kram Kristina i Umeå

    SvaraRadera
  2. Mår du bra ac LCHF??? JAG mådde skit!

    Mini

    SvaraRadera