18 mars 2011

FREDAGSMYS!!!

En mysig fredagskväll är snart slut... Jag lagade tacos till middag. Sofie hade med sig flera tjejkompisar här och de åt med oss. Så mysigt :) de satt kvar länge och pratade. Jag tog en avocaodo till tacosen istället för tortilla bröd eller taco chips. Kom på att majs är ju en ganska kolhydratrik grönsak men då hade jag ätit färdigt. Annars har det gått jättebra med LCHF. Inga kolhydrater alls. I går kände jag mig lite yr och seg men idag har det funkat bra.

Efter maten spelade Sofie Key board och alla tjejerna sjöng :) Josef och Adam kom ner en sväng och dansade och sprang när de sjöng Eric Saades Popular. De sjöng så fint alla 4. Kul att de vill va här!


 Sofies gulliga kompis Matilda med Josef i knät. Det är hans bästis säger han :)


 Tilia, Adam, Matilda och Sofie vid matbordet. Blixten slog tyvärr väldigt hårt....

Nu har tjejerna gått till tonår i Fjällstugan. Josef sover och mannen har åkt på Östras innebandy match i Skillingaryd. Adam och jag har sett på lets dance. jag brukar aldrig se det men han ville titta.

Jag scrappar en LO med ett foto av på mig (för en gångs skull) under tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar