1 mars 2011

bad day

Hade en härlig och rolig dag på jobbet ♥ med semlor till barn + föräldrar när de hämtade. Kallas drop in fika ;) När jag kom hem vid 16-tiden hade mannen, som varit hemma med sjuk Josef idag, middagen klar. Jag hade fått ett mindre roligt brev...

 Sen ringde dottern från Växjö och grät och grät. Hennes vän är död :( Jobbigt att vara många mil bort då.

Stressade iväg till stallet med Sofie och gjorde en väldigt klantig grej som som TUR va inte blev till någon skada,,,men ändå.

Josef som är supersnorig och hostig var feberfri i går kväll och jag trodde jag skulle "slippa" vabba men idag på dagen hade han 38,7 och nu ikväll 39,6. Skällande hosta.

Inget bra slut på dagen men jag fokuserar på det positiva... Mannen har köpt tulpaner och semlor och det är MARS månad. Måste bli vår snart :)

1 kommentar:

  1. Oj då, det låt inte som en bra dag... =(.

    Kram till dig

    SvaraRadera