26 feb. 2011

Vår och Sommar


Denna bild symboliserar det jag längtar efter nu. Sol, takdropp, fågelkvitter, porlande bäckar och knoppar. VÅR!! Jag har inte klagat på snön utan tyckt det är bättre än regn och rusk men nu är det ju snart MARS. Kom igen VÅR!


Ännu mer längtar jag till sommaren! Sol och havsbad vid Gullbrannagårdens camping som ligger mellan Halmstad och Laholm. I dag har vi diskuterat husvagn,,, Hyra eller köpa. Ja det är frågan.


En bild från 2007 första sommaren jag ägde en husvagn, en gammal från 1975, som jag köpte billigt men jag var så glad för den. 2 hela säsonger hade vi den uppställd och sommaren efter det några veckor, men sen sålde jag den. Förra somaren lånade vi mannens föräldrars men den kan vi inte ha precis när vi vill. Vi har fått erbjudande om att hyra en vagn på plats i Gullbranna men nu funderar jag på om det ändå inte är bäst att köpa. Vi får se men jag längtar till sommar!!

1 kommentar:

  1. Åh ska ni köpa den ni tänkte hyra? Det vore en dröm att komma dit... Om du är där själv med barnen finns det plats över då??

    SvaraRadera