15 feb. 2011

Slalom

I dag hade jag tagit ledigt. Jag ville åka skidor med Adam en dag i Knaggebo innan han ska dit på skidläger i 3 dagar. Det var lite sol precis när vi kom men sen snöade det och blåste och de 7 minus kändes som 17 *bbrr* Vad fort barn lär sig!! Adam har åkt 2 gånger nu och han åker bra redan :) Josef har också skidor så om det blir någon fin dag ska jag ta honom dit också. Synd jag inte har några egna skidor.


Adam åker lift, knapplift, som om han aldrig gjort annat.

Barnbacken med mjuka gubbar man kan åka mellan om man vill.

I kväll kom mannen hem med räkmackor från golfen. Vi har precis druckit te och ätit dem samtidigt som vi tittade på Sofias änglar som jag spelat in. Jag gråter när jag ser hur många som förlorar sin älskade i cancer. Det är så hemskt för dem som blir kvar,,,, Tänker på min vän Linda då såklart och hoppas att hennes cancer håller schack länge...

Nu ska jag packa det sista till Adam som ska åka tidigt i morn bitti. Allt ska vara namnat med...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar