4 feb. 2011

Personlig tränare!! ~*~ F R E D A G ~*~

I dag började på ett väldigt mysigt sätt. Jag och Josef åkte ner och mötte mannen som hade lunch kl 14. Vi gick till Chili Thai och åt så god thailändsk mat. Jag blev så mätt så jag inte orkade ta av efterättsbuffen men det var ju egentligen bra. Mysig start på helgen :)

Josef är så rolig, igår sa han att han hade Chili Thai feber eftersom han inte varit där på länge he he Det måste han hört av storebror Adam, som också älskar att gå dit.

Sen var vi hos min pappa och hjälpte honom vid datorn.

När mannen kom hem från jobbet hade han med sig semlor. Vi fikade uppe i "biorummet" så Josef fick sällskap vid barnprogrammet och ostbågarna. Han saknar sina syskon när de är hos sin pappa.

När jag nu ätit semla så kan jag berätta att jag SKAFFAT EN PERSONLIG TRÄNARE i dag- En manlig sådan :) Galet jag jag vet och väga mig fick jag göra med. Han säger att vi ska träffas VARJE DAG.Men det var en dataanimerad tränare i Wii Fit Plus. Riktigt kul!

1 kommentar:

  1. Hihi, vilken härlig kommentar från Josef! :-)

    Vad kul det låter med Wii Fit. Hade jag haft ännu mer ork och energi så hade jag gärna investerat i ett sådant program till Wii också. Men det kanske funkar fastän man är sjuk också och kör i sitt eget tempo. Det är ju aldrig fel att komma i form!

    Trevlig helg!!

    kram Linda

    SvaraRadera