1 feb. 2011

Linda utmanar mig :)

Jag har blivit utmanad av en av mina käraste vänner Linda, att svara på dessa frågor...



♥ Hur länge har du bloggat?

- Den 29:e augusti 2005 startade jag den min blogg, dvs 5,5 år sedan! Jag skrev inte lika ofta i början, men regelbundet.


♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?

Ungefär 20 st. Jag har en blogg-lista i högerspalten och många av dem är såna som jag besöker så gott som varje dag.


♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?

Många av dem är mamma-bloggar och vänner jag känner i verkliga livet. Jag läser en hel del scrap booking och fotobloggar också.


♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?

Ja det hoppas jag.


♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

Jag har hittat en linje som passar mig... Vissa saker skriver man bara inte om.


♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?

Bloggen är mest som en dagbok och mycket bra att gå tillbaka i. I bland skriver jag ett ord i sökrutan och kollat till exempel när det var vi var där eller där.


♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?

Många av de bloggar jag läser är skrivna av vänner som jag känner i verkligheten, men några har jag även lärt känna via bloggen först och därefter träffat dem i verkligheten. Jag tycker det är roligast att läsa vänner och släktingars bloggar.


♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?

Det kan det vara. Datorn får ALDRIG ta över det VERKLIGA LIVET!


♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?

Jag ser inga nackdelar. MEN ibland märker jag att folk redan vet saker när jag berättar något.


♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?

ABSOLUT!


Som alltid med en utmaning ska den skickas vidare..


Dessa bloggare vill jag utmana:

♥ min kära svägerska Malin, Milla, Ebba, webmoster Helene, Katerina Janoch och Ketchupmamman.♥
 
 

Ps: Kika in på länken och rösta på världens sötaste lille kille!!!!! Min vän Josefin son Isac
 
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?
view-id=40487&_ad_is_verified=y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar