23 feb. 2011

Känslosam dag!!!

I dag har vi firat en kollega som fyllde år. Inte vilken födelsedag som helst utan 65 år!! Vi är 4 st som arbetar tillsammans på min  avdelning. Bättre kollegor kan man inte ha... och nu fyllde vår kära I alltså 65 år. det blev lite sorgligt...och det rann lite tårar.... Hon arbetar terminen ut och ska inte sluta NU, men ändå.

Vi hade dukat som vi gör när barnen fyller år och så fick hon ha tårtunderlägget och "kalas-tåget" med siffrorna 65 på!! Hon fick rosa champagne av oss, att ÖPPNA HEMMA, så ingen tror att den dracks upp på förskolan :)  Jag hade gjort ett kort som jag tyvärr glömde ta bild på.

En känslosamdag! Sen var jag och vägde mig,,, blev så besviken (fast inte förvånad) för jag hade inte gått ner något. Kände mig nästan gråtfärdig, men jag tar nya tag. Så sms:ade jag lite med Linda, som är inlagd igen, och då tänkte jag att jag är en riktig GNÄLLSPIK Så jag åkte hem och njöt av det jag har som är så fantastiskt... Min familj!

Nu badar den minste och han har stänt av vattnet själv när det var lagom mycket i,,,, 1 cm från kanten. Hm jag ska nog inte låta honom fixa det själv nästa gång.

Till sist visar jag det fina jag betällde från House of Lola igår:




 Känner mig SUPER NÖJD med det!

Nej nu ropar han i badet..

1 kommentar:

  1. Kul att du gillade kläderna!!! Träskorna kommer jag att vara väldigt avundsjuk på men jag kunde inte med att köpa dem eftersom jag nästan är säker på att jag inte kommer att kunna gå i dem pga hälsporren... Vi får se om de finns kvar i April då jag säkerligen kommer att jha en träff till eftersom det kommer nyheter... ;-)

    Ta nya tag med vikten... Jag kommer att köra på hela året ut minst med den ganska långsamma takten det går just nu...
    Jag tyckte jag gjorde mitt bästa att inte frestas igår genom att bjuda på torrt fikabröd (jag smakade visserligen inte men det kändes torrt när jag skar upp det...)

    KRAM

    SvaraRadera