13 feb. 2011

hemma!

HOME SWEET HOME. Det luktar fortfarande NYTT och trä när man kommer in i vårt hus, trots att vi bott här 9,5 månad. Den doften gillar jag! Hemresan gick bra men när tåget stannade i Tenhult somnade Josef. han var super trött när vi väckte honom i Jönköping. Tur mannen var med så han kunde rida på hans axlar när vi gick till parkeringshuset. Skönt med en stark man.

Nu har vi fått pojkarna i säng, druckit te och sett på inspelade solsidan. I morgon ska jag till jobbet och jag LÄNGTAR DIT! Skönt att man kan göra det :) God natt!

Ps; Meddelande till alla ni som är förälskade i mej och tycker jag är trevlig - Om jag inte är hemma på måndag. Bara lägg alla blommor och hjärtechoklad utanför dörren !!! Tack på förhand.. ♥ ♥ ♥ Ds

Ps 2: Jag hoppas VERKLIGEN att ni som har en kvinna hemma, ger henne blommor i morgon och att ingen behöver köpa sina blommor själv! Det är tanken som räknas och INTE summan.... Ds 2

1 kommentar:

  1. HEj Maria, hoppas att du har en fin dag!
    Jag undrar lite när min lilla vinst dimper ner i brevlådan...
    Vill ju så gärna pröva alla underbara hudkrämer!

    Kram Ida H

    SvaraRadera