5 feb. 2011

Handlat lite,,, Modellen provar

 I går var jag inne på Polarn och pyret. Jag skulle ha röda jeans till pojkarna. Jag hittade inga röda jeans men GRÖNA, så snygga! Jag som aldrig brukar hitta något där inne kom ut med 2 par jeans, 4 tröjor och sex par strumpor. Här provar Josef sitt. Adam får prova på söndag när han kommer hem. Jeansen fick de lika men tröjorna har Adam andra. Josef var nöjd...



men nöjdast när han fick fortsätta se på Bolllibompa...

På P&P var det ju inte rea direkt,,, Men jag hittade grå termobyxor, klarröda velourbyxor och 2 tröjor på rea med *nöjd* Nu återstår det bara att ta BORT allt som är för litet i garderoberna med. Det lär ta tid.


Nya Me and I kläder t-shirt och svettisjacka. Passar prefekt till de gröna jeansen.


I eftermiddag blir det bio med kompisar. "Trassel" ska vi se :) Hoppas den är rolig!


2 kommentarer:

  1. Vilka fina kläder! De gröna jeansen är jättesnygga.
    Skriv gärna vad du tyckte om filmen, alla mina barn vill se den, även Fanny och Filippa fast de snart fyller 16 o 14!!!
    Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina kläder!! Mina Me&I-kläder har inte kommit än. Fick en bekräftelse på det som jag köpt via mailen, men inga kläder. Är det meningen att man ska betala i förskott eller gör man det sen när kläderna har kommit?

    Riktigt snyggt med gröna jeans! :-)

    kram Linda

    SvaraRadera