8 aug. 2010

Nybakta bullar :)

I morse var hela familjen samlad vid frukosten igen. Så skönt att ha även Sofie hemma. I går när hon kom hem från lägret på eftermiddagen så somnade hon direkt. Hon sov sen hela eftermiddagen, kvällen och natten... De hade visst inte sovit något alls sista natten på lägret. Jag minns hur det var när jag var på tonårsläger på strandgården :)

I dag kom min Kamilla och hennes familj hit. De hade nybakta bullar med sig som hon bakat precis innan. Så gott!! Sen lekte barnen och hade kul. Vi tittade på gamla foto från när vi umgicks. Det är 22 år sen jag flyttade hemifrån och det var från den tiden. Oj vad mycket det hänt ;) på många sätt.

På eftermiddagen åkte vi till A6 och tittade på gardintyger. Vi var på Åhlens, Iems och Village. Jag var helt inne på gröna eller gul Marimekko...



... men eftersom mannen sa Neej inga blommor så tittade vi efter annat. Vi hittade fint tyg på Village som båda gillade. Ett med cyklar på och ett med fågelholkar. Tyvärr kan jag inte fotografera efter om Kamilla tog med tyget hem. Hon var sugen på att sy Sån TUR för mig. Sy är jag verkligen inte bra på... Jag är övertygad på att gardinerna kommer bli så fina!!

I morgon börjar jag jobba efter 6,5 veckas ledighet dagis och fritids för pojhkarna igen. Det känns lite tungt men samtidigt roligt. Jag jobbar ju på ett kanonställe och bättre kollegor kan man inte ha :) Nu ska jag försöka få killarna i säng!

1 kommentar:

  1. Mmm, vad gott med nybakta bullar! =)

    På sätt och vis gillar jag när hösten kommer, att börja jobba igen. Att få in rutiner och njuta av vardag.

    Ha det så bra på jobbet!

    Kram,
    AnnaSv

    SvaraRadera