5 aug. 2010

Lycka!


Oredigerad bild av Josefs blåbärsfynd

Jag är så glad just nu! Jag gillar ju att fotografera... Sen vi flyttade in i huset för 3 månader sedan har jag inte hittat skivan med mitt Photoshop CS3. Hälften av nöjet är ju när man redigerar bilderna efteråt och det har jag inte kunnat göra alls. Min laptop är ju utbytt och vår stationära köpte vi ju ny när vi flyttade hit Ingen av dem är photoshop på.

Men NU hittade jag en CD skiva med photoshop 6 på. Lite gammalt men har säkert vad jag behöver :) Nu ska jag redigera blåbärsbilder från igår!! Tänk vad lite man kan bli glad för...

Nu ska sonen och jag ner till SYNSAM och hämta mannen som har lunch. I dag öppnar favorit restaurangen igen efter ett långt sommar upphåll.... Det är thai-restaurangen Chili Thai


Har ni inte varit där och är Jönköping, gå dit! Underbart god Thai-buffe´t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar