9 aug. 2010

Lera..



Idag har det regnat i stort sett hela dagen. Speciellt när vi cyklade till dagis och fritids... När vi åkte hem hade det slutat, tack och lov för det. Nyss flyttade jag och mannen studsmattan ute på vår leråker (trädgård)Oj, vad man sjönk ned! Se mina foppatofflor på bilden :-)

Nu är kl 20:00 och båda pojkarna ligger nyduschade i sina sängar. Vilken skillnad mot när man är ledig :) Sofie är i stallet och rider på en kompis häst. Jag är så trött och hade gärna lagt mig samtidigt som pojkarna. Ändå har jag precis slängt ihop en hallonpaj som står i ugnen. Ska poppa pop corn att ha med på cirkusen och ta fram kläder åt hela klanen tills i morn *gäsp*

1 kommentar:

  1. Du är duktig ändå som håller på och fixar och bakar. Jag fick ingenting gjort idag och ändå var jag ledig. Kram

    SvaraRadera