12 aug. 2010

Lär dig blogga??

Sitter och tittar i en kurskatalog från ett studieförbund. Sådana som det dräller ner en massa i brevlådan just nu. Hittar en kurs som heter "lär dig blogga". För 600 kr får man vid tre tillfällen lära sig hur man gör en blogg. Vi avslutad kurs har alla en blogg med länkar till andra. Hm... 600 kr? Kom hem till mig och ta med en påse bullar eller en hemlagad middagsrätt som jag frysa in till en stressig dag så ska jag lära dig gratis och på en halvtimme :) Jag här dokumenterad erfarenhet av bloggeri sen 5 år tillbaka Ha ha

Nu kanske jag var lite väl raljerande? Det är kul att gå en studiecirkel och kan vara väldigt socialt viktig med. Hoppas jag inte upprörde någon :)
Ha en härlig dag!

Kram / Maria

2 kommentarer:

  1. Hihi, ja att blogga är ju inte SÅ svårt. Till och med barn kan ganska lätt starta igång en blogg och skriva. :-)

    Hoppas allt är bra med er! Själv är jag lite trött, men för övrigt varvas bra dagar med lite sämre dagar...

    kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja hur svårt kan det vara? ;)

    SvaraRadera