31 aug. 2010

Konfirmation



I kväll har jag och Sofie varit på konfirmationsträff i Fjällstugan. Sofie ska gå på konfaläsning där ett år nu och konfirmeras i augusti nästa år. 15 st var de, både killar och tjejer. 3 av hennes bästa kompisar går också. Sen var det 4 ledare som verkade jättebra allihop! Jag tror de kommer få ett kanonroligt år!

Jag var ett år yngre än Sofie när jag konfirmerade mig. Jag gick i sjuan och det var i Andreasförsamlingen precis som nu. Jag minns det med glädje - så mycket roligt! Ska leta fram foto från lägret och visa :)

3 kommentarer:

  1. ÖH??? ska hon inte åka gå konfa i taize gruppen :O ?" SKANDAL MAMMA

    SvaraRadera
  2. och här stack Tomas i väg till konfa, i pingst, han är ledare i "foto-aktiviteten" som de som vill kommer att ha varannan onsdag. De kombinerar någon valbar aktivitet med undervisningen. :-)

    SvaraRadera
  3. Stort tack för att du tittade in på min blogg och gratulerade mig när jag fyllde år.
    Jag fick myånga gratulationer på bloggen och det är jätteroligt.
    Nu är jag ett år äldre men jag har fortfarande lite barnasinne kvar.
    Kramar från Siv

    SvaraRadera