19 aug. 2010

Gardiner...



I går kom min vän Kamilla och henne son Noah hit. Vi fikade och pojkarna lekte. Adam hade en kompis från skolan här och de hade kul alla 4 killarna. Hon hade med sig våra gardiner till "bio-rummet" uppe som hon sytt. De är så fina! Jag har verkligen tur som har en snäll vän som syr gardiner för om jag sytt dem hade de inte varit så fina. det blev bra tycker jag! Det är fågelholkar på. Tyget är köpt på VILLAGE på A6



I kväll har jag Me & I visning här så när jag hämtat pojkarna blir det snabbstädning :) Tur jag abkade igår.

1 kommentar:

  1. Jag lämnar allt till svärmor. ;) Jag har blivit så bortskämd så numer så försöker jag inte ens att sy. Usch jag och symaskinen blir ändå bara ovänner så det är inte ens lönt....

    Skulle behöva nya gardiner till vårat vardagsrum och jag vill ha kappor denna gång. Ska se om jag hittar något fint tyg någonstanns.

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera