14 aug. 2010

En arbetsvecka

En arbetsvecka har gått. Den gick fort,,, Oj vad trötta jag var i går eftermiddag vid kl 16, när jag gick från jobbet. Det är en omställning att börja efter 6 veckor,,, I går hade vi planeringsdag. all personal på Hisingstorp och Vätterslund hade gemensamgenomgång med vår rektor. Vi åt lunch på Fjällstugan allihop och det är ju väldigt trevligt. I torsdagskväll hade vi 3 timmars genomgång av den nya skollagen i pingstkyrkan med våra högsta chefer så det var en lång arbetsvecka.

Tänk vad jag uppskattar ledigheten idag :) Sov morgon till nästan kl 9:00 och sedan god frukost som mannen gjort. Helglyx! Är så glad och tacksam för det vi har. I dag är jag extra glad för min vän Linda gifter sig. Lycka! Hoppas hon får en dag utan ryggsmärta och ögonflimmer...

Nu ska jag umgås med dottern Emma som är hemma från Växjö :) Lillsonen är så glad att hon är här och de leker och har roligt. I går badade han och syrran fick läsa bok under tiden. de sjöng med. Här är det "ap-sången" Får man lägga ut en bild på sin son när han ser ut som en apa?? Hm han kanske blir arg om ett par år?


Tänk om jag hade en liten liten apa....

Ha en HÄRLIG LÖRDAG!

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt att va igång igen!! Men man blir trött... Är du tidig nån dag i veckan? Krsmen Anna

    SvaraRadera