1 aug. 2010

BLOGGAT i 5 år!!!!

Augusti innebär även JUBILEUM här på bloggen!


Den 29 augusti har jag bloggat i fem hela år! Tiden går fort... Här är en bild på barnen Sofie och Adam och kompisen Ylva. Sofie är 9 år då och Adam 3,5 år. 3,5 år är Josef nu... Man ser på barnen att lång tid gått. Eller vad säger ni??

Hur firar man ett 5-års jubileum?


Dagen blev bra! Det blev sol och vi åt underbart god panerad spätta UTE på Fjällstugans balkong. Sen åkte vi hem och pappa kom och åt äppelpaj. Vi tittade på DVD som är gjord från "smalfilm" när jag var liten Ha ha! Min bror var 17 år och barnen kunde verkligen inte se att det var han :)


Många skratt blev det. Sofie tyckte att hon faktiskt är lite lik mig :) När jag var smal och ljusare i håret.

Nu packar vi inför de läger min 2 större barn åker på i morgon. Adam åker till Bunn i 4 dagar och Sofie åker till Strandgården i Halmstad i 6 dagar.

Mamma får längta IGEN! Jag som precis fått hem dem.

2 kommentarer:

  1. grattis till 5 års bloggande
    kram lycka till kerstin

    SvaraRadera
  2. 5 år! Wow! Grattis till bloggen och bloggaren! =)

    SvaraRadera