17 aug. 2010

En till



En till av alla de fina bilder jag fick på lille prinsen Isac igår. Så ljuvlig! Så glad att jag har vänner som är lite yngre och får små bebisar. Jag känner mig däremot helt nöjd med att Josef snart är 4 år och att de andra är STORA :)

Jag tittade på de fina Me&I kläderna också. Josefin som jag var hos säljer dem. De avr mycket fint. Speciellt kläderna till mamma gillade jag och till min förvåning passade ett plagg mig :) Så nu vet jag vad jag ska köpa på torsdag.

I dag är det jobb 9-16:30 för mig så jag får sätta fart nu. Mannen har ledig dag (jobbar lördagar ibland) och är hemma med barnen. Pojkarna leker redan verktygsaffär för fullt.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Jag får erkänna att jag också tycker att det är skönt att barnen växer :) Jag känner ett sug efter egentid även om barnen förstås är det bästa i mitt liv. Men man har ju aldrig fått riktigt tänka på sig själv så stora barn är toppen :P
    Att våra små går mot fyraårsdagen känns ändå overkligt! Min bebis!

    SvaraRadera