19 nov. 2009

Vi väntar:



Som ni vet blev vårt husbygge kraftigt försenat. Det tog musten ur åtminstone mig :( Vårt hus är ju sålt till 1 mars så det blir till att flytta 2 gånger. Vi mellanlandar ett antal månader i en femma precis i närheten. Och nu har jag vant mig vid tanken. Med tanke på allt annat som händer runt omkring oss är 2 flyttar bara en bagatell. Eller hur?

Har uppdaterat husbloggen och ska försöka göra det oftare nu. Vi TROR det är dags för husresning om 3 veckor....

Se HÄR

2 kommentarer:

  1. Du är ju ett flytt-proffs så det kommer säkert gå fint! ;-) Men jag förstår dig. Himla surt när något man ser fram emot blir försenat. När man fått något att ställa sig in på blir man lätt besviken när det inte blir så.

    Men visst... det finns värre saker i livet också... å andra sidan måste man få klaga över "småsaker" ibland också!

    Vi ses sen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Och jag tror jag vet vart det är för jag säger varje gång till PF när vi åker förbi på vägen att det MÅSTE vara dit ni ska flytta för det ser ut precis som på kortet MAria visat...fniss...
    Kram

    SvaraRadera