26 nov. 2009

Paket och lussekatter

Min paket-kalender i Julswappen har kommit!! Så fina röda paket med siffror i svart filt med fullt av guldglitter på. Ska bli så spännande att öppna :)



Josef har gjort en så fin ljusstake på dagis. Den har en liten adventsdikt fäst på.


Nu har vi premiär ätit lussekatter här hemma. Det var gott!



Adam var väldigt nöjd :) Julmust är ju så gott!



Josef gillade champinjonerna bäst När jag vände ryggen till så tog han den öppnade burken och åt direkt ur med sin gaffel,,, så det var inte mycket svamp i kycklinggrytan idag.



I kväll ha jag varit på styrelsemöte på högstadie skolan där min dotter går. Det var intressant. Nu ska jag jobba en dag till och sen är det HELG. Det ska bli så skönt! Fredagskväll firar vi de två tjugoåringarna med smörgåstårta.

2 kommentarer:

  1. Skulle så gärna vilja med ikväll! Ni får ha det så trevligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Söta pojkarna då!!! :)

    Vilken fin swapp du har fått. :)

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera