22 nov. 2009

Home :)

Nu har jag kommit hem efter en skön helg med min kära svägerska Malin. Jag handlade nästa allt jag skrivit upp på min lista :) ALLA julklappar, 3 födelsedagar och 3 paketkalendrar är fixade och julgodiset, förutom knäcken då och den vill vi göra själva. God hotellfrukost och god MAT. Vi åt PIZZA, china-mat och thai-mat 2 ggr!. I Lördags var det SOL. Vi gick en sväng på "stan" i Falkenberg. Det är INTE mycket liv på vintern kan jag säga ;) Vi hittade en mysig liten butik med Villervalla kläder bland annat.

Vi hade stadens inneställe (dunka dunka tll kl 2) under vårt hotellrum. Men vi såg på TV och pratade. Det lockade INTE att gå ner en våning ;) Jag slog in paket och färgade hårt med.

Körde i nästan 2 timmar i ÖS-regn för att komma hem. Nu har jag packat upp alla saker och ska ta en macka och kokt ägg med mina barn som strax kommer hem.

Bilder, ja det kanske kommer men troligtvis INTE....

1 kommentar:

  1. Maries Pysselblogg och Julstugasöndag, 22 november, 2009

    Vad bra att du fick så mycket inhandlat. Jag är också nöjd med mina inköp, hittade det jag tänkt mig. Kul att träffa dig!
    (jag var nog lite trött efter bilturen)
    kram

    SvaraRadera