7 nov. 2009

Min blogg är trist..

Min blogg är trist just nu. Fick en "dipp" i veckan nu Med dödsfall både på nära håll och nån vi känner litegrann. Förkyld själv och lite feber men jobb ändå...inte så skrivsugen helt enkelt. I natt sov jag 12! timmar, somnade i soffan ungefär när idol började och sov hela kvällen.

I dag ska Josef, jag och mannen på 3-årskalas. Vi firar 8 st som fyller 3 år. Det är vi 8 som umgåtts sen innan våra barn föddes hösten 2006. Tre av tjejerna har fyllt redan, 2 tjejer fyller i veckan som kommer och de 3 grabbarna i sällskapet fyller snart. Josef sist den 12/12. Ska bli kul! Det är maskerad så jag ska leta upp piratkläder nu. Josef vill att mamma ska va pumpa och pappa drake. Ha ha passande, jag har precis den kroppsformen, men det var nog bara barnen som skulle klä ut sig.

Jag är glad att jag "bara" har ett barn hemma som ska med.

3 kommentarer:

  1. japp den va tråkig :P
    roligare tack ;)

    SvaraRadera
  2. ...fniss..det vore väl kul om hela familjen klädde ut sig. =o)
    Nä inget jönköping i helgen,jönköping är hos mig just nu. ;o)
    Men kanske om 2 veckor när jag är barnfri så kanske det blir att jag åker dit så jag kan passa på att kolla juklappar samtidigt.Nästa helg har jag barnen och ska vi ses då så blir det ju han som får komma hit igen. =o)
    Trist med dödsfallen,beklagar verkligen.
    Massa kramar Malin

    SvaraRadera
  3. Inte är den tråkig heller!!!
    Så jobbigt för dig med det som hänt!!!!

    Vist får du låna bilden. :)

    Kram
    M I N D I

    SvaraRadera