13 nov. 2009

Fredag!

I dag är jag så glad att det är fredag! Jag har sovit dåligt 2 nätter i rad. Vaknat vid 4 tiden och inte kunnat somna om. En sov morgon var brukar vi ha på helgen men jag tror jag får lov att låta mannen sova i morgon. Han har varit uppe tidigast de senaste dagarna.

Lite fler bilder från kalaset:

Josef fiskar fiskdamm


Josef får paket av Wilma


Josef ger Alexandra paket


Mina 3 hugger in på våfflorna och kladdkakan


Mammor och barn vid bordet

Nu ska jag ta ed en son och åka till apoteket. Han ska klippa sig också. I morgon har jag lovat att vi ska bowla. Så skönt att det är helg nu! Tycker inte ni det?

Ha en skön helg!!

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg tapet ni har!! Var har ni hittat den?!

    SvaraRadera
  2. Fin bloggen har blivit :-) Blev presenten bra ???

    Ha det bra kram Magdalena

    SvaraRadera