4 nov. 2009

Dödsbud

I går kväll fick jag ett dödsbud. En sångarvän i min kör har fått flytta hem till Gud. Hon har varit sjuk i obotlig cancer. Så hårt, hemskt och orätttvist. 45 år bara :( Tänker på hennes familj i dag. Men hon var livsglädje själv!! och trygg med det som skulle ske. Läs hennes blogg HÄR, klicka på blogg.

~*~ Vila i frid ~*~

Josef och jag har precis ätit middag, korv och makaroner. Vi kom hem 20 över fem och då orkade jag inte med något mer avancerat i köket. Emma som varit hemma fån Växjö i 3 dagar har åkt tillbaka nu. Hon hade en trevlig kompis med, Emelie. Synd jag jobbade så mycket att jag inte hann träffa dem så mycket.

Nu ska jag göra välling och lägga sonen. Sen blir det en kväll i soffan under en filt. Bonde söker fru och Greys. Känner mig frusen och förkyld. Har snutit så många näsor så många gånger på jobbet idag. Och blivit hostad på ett antal gånger med...

1 kommentar:

  1. Ja livet är verkligen fruktansvärt orättvist ibland. :-(

    Kram!

    SvaraRadera