9 sep. 2009

Vilken underbar morgon

Åh, vilken fin morgon Jag vaknade 6:10 och kunde inte somna om. Inte mycket lönt att göra det i och för sig för kl skulle ringa 6:30. Jag så solen som gick upp över Vättern. Jag är sugen på att gå till jobbet istället för att cykla eller åka bil... bara det inte ösregnar när jag ska hem.

Josef har nya lakan i sin säng, nya och nya, det är KULT lakan. Illgröna John blund från början på 70 talet. Det är jag som haft dem i min juniorsäng när jag var liten :)

Snygga eller hur???



Dags att gå till jobbet, 7:30-16 idag.

Ha en HÄRLIG DAG!!!

2 kommentarer:

  1. Sötisen! Och så FINA lakan! Jag älskar 70-tals motiven med Mumin, John Blund, Drutten & Gena mfl.
    Jag har en John Blund kudde i soffan och en bit tyg som ska sys till fler kuddar.

    KRAM från Eva

    SvaraRadera
  2. Så fina!!!!!!!

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera