4 sep. 2009

VAB!


I går vaknade Josef kl 5 på morgonen med feber. Inte så hög 38 grader och lite hosta. Mannen skulle åka till Stockholm vid kl 6:30 så det blev jag som fick va hemma. Passade inte alls då jag har en inskolning på jobbet, men vad gör man. Jag är hemma idag med och vi har det mysigt sonen och jag. Läser böcker, tittar i fotoalbum och ser på film, just nu Monsters INC. Jag har passat på att scrappa lite med:


Denna gjorde jag i går.

Helgens scrap:




Det var nån mer som jag inte hunnit fotografera än.

Nu ska jag mysa med sonen!

4 kommentarer:

  1. Har "snokat" lite i din blogg:). Hoppas sonen kryar på sig snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas lillen kryar på sig snart :-) Och det här med scrapping verkar bara bli större o större! :D

    SvaraRadera
  3. Vilka fina alster du har scrappat! Hoppas att lillkillen snart kryar på sig och att ni haft en mysig dag hemma!

    kram!

    SvaraRadera
  4. Så fina LO du gör" Hoppas din son är frisk nu - Mini

    SvaraRadera