29 sep. 2009

Vård av barn



I dag är jag hemma med båda pojkarna. Adam var så förkyld och trött igår att jag bestämde att han behövde vara hemma. Han somnade på soffan igår och i morse sov han långt efter att klockan ringt. Josef fick också vara hemma och vara ledig. Jag trodde jag skulle hinna massor men det har jag inte gjort.

Pojkarna har lekt skola :) Adam har tränat gånger tabellen och visat Josef hur man skriver siffror. Här är en bild när de hade fruktstund som man har i skolan. Munnarna är fulla av banan.

Solen skiner ute men det är kallt! Det var tydligen "skrap på rutan" i morse.

Nu kommer strax dottern Sandra hit. Hon har hämtat nyckeln till sin nya lägenhet, en 2:a :) mycket centralare än den 1:a hon har nu. Grattis!

4 kommentarer:

  1. Hej! SÅ SÖTA POJKARNA är när de äter banan (Y) kramen

    SvaraRadera
  2. Vilka söta killar! kram

    SvaraRadera
  3. Fin bild på killarna! Och roligt med större lägenhet till dottern!

    Hoppas ni mår bättre nu!

    Kram,
    AnnaSv

    SvaraRadera