1 sep. 2009


I lördags när vi var på Hildas Rum i Huskvarna och shoppade lite fanns fotograf Marie Wärnbring-Holm där och tog porträttbilder. Min vän Josefin köptet denna bild på sin dotter Alice och Josef. Han ser så nöjd ut :) Båda har nya Me&i-kläder från höstens kollektion. I morgon kväll har min vän Mia Me & I visning och jag ska dit. Det blir en korv eller en pärontröja eller båda kanske.

Jag är så trött, idag med. Jobb och jobb och mat och tvätt och sen lite aktiviteter som stallet, fotbollsträning mm. Men snart är det HELG igen, eller hur???

4 kommentarer:

  1. Sött par :) Jobbigt att du ska behöva vara så trött :( Hoppas att dte ger med sig. Jag tycker att helgerna är fullt ös på också...

    SvaraRadera
  2. Vad fina de är barnen i sina Me&I-kläder! :-)

    Ah, jag tror jag vet vem som fotograferat era barn. Hon är nog mamma till en tjej som gick i Adams klass förut!

    SvaraRadera
  3. hahaha själv går man bara i skolan 3 dar i veckan ;D

    SvaraRadera
  4. Vilket sött par!

    Hoppas du får bli piggare snabbt!

    KRAM från Eva

    SvaraRadera