25 sep. 2009

Äntligen Fredag!!!


Adam, Sofie och Josef tre av mina underbara barn :)

Åh vad skönt - Äntligen fredag!!! På bilden är förra veckans fredagsmys, då vi hade alla 3 barnen hemma, och doppade gurkstavar i lökdipp. Denna helgen har de stora åkt till sin pappa och den lille somnade redan 18:30. Så här sitter i soffan och ska strax njuta av heta räkor och vitlöksbröd. Vi har precis sett färdigt på IDOL. Ska bli kul att följa dem i kvalet :)

Vi ska även titta på Anna Anka i en intervju på svt 1. Hm, vad ska man säga?!? Var och en lever naturligtvis som de vill. Jag tror att det finns många män som gärna skulle ha en Anna Anka hemma men vad vet jag, en heltidsarbetande fembarns mamma.

2 kommentarer:

  1. ååå vad mysigt jag längtar tills mina är lite större så man kan ha fredagsmys så där

    SvaraRadera
  2. Mysigt!

    Idag var Amy diamond i pingst, Rikard ska vara med i körslaget!

    Jag diggade Ankan måste jag säga, hon sa det andra bara vågar tänka!
    Som du sa: var och en lever som de vill! Och mår bäst av! (hela fam)
    Här sköter jag som bekant markservicen på vardagar, men idag tex har min man lagat en underbart god middag och nu putsar han fönster. Haha! Jag har det rätt bra! :)

    Ha en fortsatt skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera