24 maj 2009

Söndag kväll!



Vad fort en helg går, även en lång helg. I dag har jag och Josef varit i stadsparken och lekt. Min gamla kompis från barndommen var på besök i Jönköping och vi hade lek-träff med våra söner. Hennes pojk blir 4 år i sommar. Så roligt att ses!

I eftermiddag var jag nere på Atlantis-spa, inte för att träna som jag brukar, utan för att få pedikyr. Så härligt!!! Spa miljön där är så avkopplande och nu har jag babymjuka fötter igen.

I kväll kom Adam och Sofie hem från sin pappa igen. Underbart! Har saknat dem så. Sofie och jag hjälptes åt att städa hennes rum. Hon är så nogrann och duktig. Hon fick sin månadspeng och mobilen påfylld, så hon somnade gott sen :)

I morn väntar jobb på förskolan kl 9:00-17:00 och vattengympa på kvällen. Nu ska jag se TV 4 nyheterna och sen sova.

Ha en bra vecka allihop!!

1 kommentar:

  1. Go kväll Maria!
    Kikar på dina fina foton och får ett leende, de är så söta dina barn!
    Det låter som att ni har det bra. Hoppas det flyter på med nya huset.

    KRAM från Eva

    SvaraRadera