20 maj 2009

Slututställnig och ytligheter...

I dag har jag gjort något jag INTE trodde jag skulle göra:


Förlängt mina naglar!!!



Jag är nöjd :) De är lagom långa och ser naturliga ut Eller? Tack för tipset Zandra!!

Just nu har min klass utställning av våra slutarbeten. Kul.... Här är min "monter" med markndsföringsplan, info folder och visitkort till Hildas Rum i Huskvarna.Ikväll river vi utställningen. Sen är det bara en redovisning och en oppenering så är studierna slutförda. Så skönt!! Nytt jobbb väntar som VAD återsstår att se ;)

4 kommentarer:

  1. Man blir beroende av att göra ordning sina naglar..;). Jag gjorde ordning mina för första gången när jag skulle gifta mig, för två år sedan, och kan inte sluta..!!!

    Det blev verkligen jättesnyggt..

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Snygga. Precis lagom långa. Tycker inte om när de blir så där otroligt långa. Själv leverjag på egna långa. Dottern fixade sina i USA. Inte lika dyrt där som här hemma.

    SvaraRadera
  3. www.jasmin.netmåndag, 25 maj, 2009

    Såå snygga naglar och lagom långa,
    kram

    SvaraRadera