4 maj 2009

Sjuk son :(

I går på Fjällstugan pratade jag med en annan mamma om att det var väldigt länge sedan vi behövde ta ut "vård av barn" I dag ringde dagis strax efter lunch och sa att Josef hostade konstant. Jag fick åka och hämta honom. Så tråkigt :( Han hostar och hostar.

Men han är glad ända och har precis både kissat och bajsat på pottat. Han ser så rolig ut när han tittar ner i pottan lyckligt ropar -Bajskorv! *Sötnos*

Men var tog sommaren vägen??? Idag har det blåst och regnat här. Tråkigt, men skönt att inte behöva va ute.

I helgen hade vi kalas för mannen i sommarvärme. Vi åt ute!

Lite sommriga bilder:


Adam spelar bandy i gräset


Josef vill va med!
Nu är Josef stora idol med, storebror John. Bakom ser man mannen, farmor och farfar


Farmor 0ch Maj-Britt


Min älskade pappa!

Nu ska jag skjutsa dottern till stallet!

Vad gör NI idag?

4 kommentarer:

  1. Vår mellanbebis ligger under täcket i min säng - febrig och ledsen. De andra två stojar och stimmar.
    Själv målar och piffar jag lite gamla skatter som snart finns att köpa i liten gårdsbutik på landet... ännu utan namn. =)
    Kram och krya på er.

    SvaraRadera
  2. Så trist att Josef är sjuk. Hoppas han kryar på sig snabbt. Här hemma finns också en sjukling. Feber och en gräslig hosta. :-(

    Ja, det vore roligt att försöka ses nån dag! Vi får ta det när grabbarna blivit friska igen.

    kram Linda

    SvaraRadera
  3. www.jasmin.nettisdag, 05 maj, 2009

    Skickar en krya på dig hälsning till Josef,kram
    Härliga Sommarbilder.

    SvaraRadera
  4. Hej! Snäll din pappa ser ut :)

    SvaraRadera